joi, 5 februarie 2009

Curs gratuit de smuls aripi sau despre cum invatam sa mergem cu sufletul in genunchi!


Inainte de toate doresc sa imi cer scuze pentru pauza de blog pe care sunt nevoita sa o iau...celor care au nevoie sa fiu aici pentru a prelua si da mai departe aceste cazuri care spun ele insele totul despre tragedia lor fara a mai fi nevoie de cuvinte...,

imi cer scuze Isabellei mele drage si celorlalti care isi pleaca sufletul si incearca asa cum pot ei sa ajute

si bineinteles cititorilor fideli care intra si citesc incercand sa schimbe si ei in bine lumea aceasta atat de...lume...!

the_sea_and_broken_wings_by_lunebleu

- foto -

Avocatul a vorbit cu tânăra la telefon.

A întrebat-o dacă este de acord să vină la ea cu un jurnalist. Urma să-i ia un scurt interviu care să apară apoi în ziarul local.

Era o posibilitate. O speranţă.

Cine ştie… Poate că dacă oamenii vor auzi despre problema ei de la un jurnalist vor crede necazul ei şi o vor ajuta.

După o zi de gândire, tânăra s-a hotărât să-şi înfrângă jena şi l-a sunat pe domnul avocat.

- Da, sunt de acord…

- Bine, atunci venim.

Tânăra s-a privit într-o oglindă.

- Oare cum să fac să…

Tocmai terminase o cură de citostatice. Pielea era iritată, ochii sclipeau ireal iar părul… Părul nu mai era. Obrajii… Obrajii mereu se umflă de la otrăvurile alea. Aşa ajungi să pari ceea ce nu eşti.

- Doamne, arăt oribil… Sunt atât de… Atât de…

Tânăra a luat un batic şi l-a pus pe cap aşa, „şmechereşte”, cum fac tinerii vara la mare.

Soneria se aude strident.

Tânăra îşi netezeşte hainele modeste.

- Bună ziua… Bine aţi venit…

- Bună, răspunse jurnalistul, dar tu nu pari bolnavă!

Cerul s-a despicat.

Pământul a început să se învârtă mai repede.

Sufletul s-a frânt.

Speranţa s-a năruit.

Neîncrederea în oameni şi-a făcut cuib în mintea ei.

Două aripi mari şi albe au căzut foşnind pe covor.

Tânăra are doar 22 de ani. Are o boală nenorocită, o formă de cancer care se dezvoltă în ţesutul limfatic, cu un nume pretenţios, Limfom non-Hodgkin. Dar tot un nenorocit de cancer este.

A pierdut un an de facultate.

A răcit, în noiembrie 2007. Medicul i-a dat antibiotice. A luat o lună. Apoi i-a apărut o umflătură la gât. I-a spus medicului. Nu-i nimic, este doar o răceală, mai ia nişte antibiotice. „Doar o răceală” care a durat din noiembrie 2007 până în septembrie 2008. Şi care era cancer. Care nu a trecut cu antibiotice.

Are doar 22 de ani.

O cheamă Andrada.

Acum stă şi se roagă la o Sfântă. Mi-a spus că se numeşte Sfânta Rita şi că este Sfânta imposibilităţilor. Şi că se roagă şi pentru mine.

Andrada va trebui să se roage la mulţi Sfinţi pentru mine. Pentru că în acest moment urăsc.

În acest moment urăsc sărăcia mea care până acum nu m-a deranjat. Urăsc banii, urăsc nesimţirea, nepăsarea şi minciuna. Mă urăsc pe mine pentru că nu pot face mai mult. Mă urăsc pentru că nu am mulţi bani. Îi urăsc pe doctorii ăia. Îl urăsc pe domnul jurnalist. Care nu doar pare prost, chiar este prost. Un prost care a făcut un curs special: de smuls aripi de Îngeri.

Am vorbit cu Andrada la telefon.

Este un Înger de fată.

Blândă şi cu sufletul ca pâinea caldă.

Mi-a trimis fotografia ei. Dar se jenează să o vadă lumea aşa, fără păr.

Andrada mi-a spus că se roagă pentru noi.

De acum şi până la sfârşitul vieţii.

Iar mie îmi vine să-mi bag foarfeca în păr.

Andrada are 22 de ani şi are limfom non Hodgkin. Are nevoie de ajutor pentru a face o analiză la Budapesta -PET Pozitron- care arată stadiul bolii şi fără de care Andrada nu poate continua tratamentul cu citostatice.

Andrada are nevoie de 1.000 de Euro.

Până acum a strâns 2.300 RON. Astăzi a sunat-o o doamnă din Canada. I-a trimis 100 de Euro. Mama s-a împrumutat de 500 Euro. (Mulţumim domnului Nicu, care i-a trimis 100 RON şi doamnei generoase din Canada. Mulţumim!)

Orice sumă, oricât de mică, îi este de mare ajutor Andradei. A primit programarea la analiză pentru joi, 5 februarie 2009.

BRD – Filiala Sighetu Marmaţiei

RON: RO 15 BRDE 130 SV 77 60 45 51 300

EURO: RO 04 BRDE 250 SV 33 95 07 42 500

USD: RO 45 BRDE 250 SV 33 95 08 22 500

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: Gherman Andrada Meda

Ce zi stranie este astăzi. Este 4 februarie. Este Ziua Mondială de Luptă împotriva Cancerului. Ce luptă inegală… Cum să te lupţi cu banii?

.

Buna ziua,

Numele meu este Andrada Gherman si am 22 de ani. Sunt din localitatea Sighet, judetul Maramures.

Parintii mei sunt divortati, doar mama lucreaza si are aproximativ 600 ron salar pe luna, bani cu care nici nu ne descurcam pt mancare, medicamente sau plati curente.

Cu cat stau mai mult fara tratament, boala mea evolueaza si s-ar putea chiar sa nu mai am sanse de vindecare daca astept atat.

Va rog din inima daca puteti sa ma ajutati, cu orice suma, orice donatie e binevenita, ca sa pot sa reusesc sa strang suma de care am nevoie intr-un timp cat mai scurt.

M-am hotarat foarte greu sa va scriu, insa sper ca prin dumneavostra si cu ajutorul lui Dumnezeu, care va va lumina calea, veti gasi o resursa sau cel putin o modalitate sa pot iesi din impasul in care ma aflu. Stiu ca in ziua de azi sunt extrem de multe persoane care au nevoie de ajutor, care trebuie sa faca operatii, interventii foarte scumpe, care sufera de pe urma unor calamitati naturale sau pur si simplu persoane nevoiase care isi duc traiul in conditii de mizerie.

De accea numarul celor care au nevoie de ajutor este foarte mare si putini sunt norocosii care beneficiaza cu adevarat de el.

Nici nu sunt sigura ca veti ajunge sa imi cititi cel putin email-ul dar speranta mea moare ultima.

In urma cu aproximativ un an am fost depistata cu o boala foarte urata, limfom non hogdkin, in stadiul 3a, cu multiple ramificatii in tot corpul. De atunci ma chinui intruna nu chimioterapie, cu radioterapie dar fara un rezultat concret. Am suferit si o operatie la gat, deoarece una dintre umflaturi a blocat traheea si numai puteam sa respir.

Este cumplita aceasta boala, este cancer de sange. Se vindeca foarte greu si chiar daca se vindeca exista sansa sa apara inapoi in orice moment.

In urma cu o luna, domna doctor de la Cluj, unde urmez tratamentul, mi-a spus ca fara sa ma duc sa fac un tomograf performant in Ungaria, nu mai poate sa imi faca nici un tratament sau sa incerce altceva pt ca nu stie exact care e situatia bolii mele. Acel tomograf este extrem de scump pt veniturile mele, costa 1.000 euro.

Sunt intr-o situatie disperata, fara iesire, deoarece sincera sa fiu imi doresc atat de mult sa mai traiesc si sa imi pot duce la capat studiile si visurile mele de viitor.

Am acte medicale care dovedesc gradul bolii mele, am de asemenea o foaie medicala care spune ca trebuie sa fac acel tomograf, semnata si stampilata la Cluj.

Am mai incercat si pe la fundatii si ong-uri, dar fara nici un rezultat. Ba chiar am trimis si actele si pe urma nu am mai primit nici un raspuns.

Sunt putin dezamagita, dar ma rog zi si noapte si cred ca pana la urma rugaciunile mele vor avea un raspuns. Se va gasi si pentru mine un suflet bun, care va dori sa ma ajute si sa ma faca sa merg mai departe asa cum imi doresc.

Astept cu nerabdare un raspuns si sper sa fie unul pozitiv. Din suflet ma rog sa fie cat mai repede.

Eu va urez toate cele bune si Doamne ajuta!

E-mail Andrada: andradulce@yahoo.com

andradadoc1

Oameni de bine, dragii mei cititori si ingeri din spatele monitoarelor...ascultati rugamintea acestei tinere care are nevoie sa creada in oameni, in sperante, in impliniri
si ajutati-o sa TRAIASCA...

Ea atat isi doreste...sa TRAIASCA!!!

Niciun comentariu: