miercuri, 14 octombrie 2009

Daniel Iordăchioaie - O VOCE MINUNATĂ, UN OM de MARE VALOARE!




Pentru tinerii de astăzi, Daniel Iordăchioaie reprezintă muzica plictisitoare de altădată, un simplu cântăreţ, sau mai grav, mulţi, nici măcar nu au auzit de el.

Ritmurile muzicii s-au schimbat, iar tinerii nu mai gustă şlagărele de altădată.
Îmi pare rău oarecum pentru că ei nu au apucat să crească în acordurile unor melodii de calitate, a unor "personaje" spectaculoase, a muzicii adevărate, cea care îţi satură sufletul, ţi-l umple şi ţi-l completează chiar dacă o auzi de pe un disc, de pe o casetă sau la radio...

În ziua de astăzi, golurile "dintre note" sunt umplute cu "peisaje" pline de ambient, cu aspectul aproape impecabil al silicoanelor, cu implanturi, cu vedete mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate,  cu personaje de videoclipuri "ieftine" ca şi calitate de apreciat, fără de care însă, aceştia şi-ar pierde faima...şi ... multe altele.

De cele mai multe ori muzica din ziua de azi "se vede" nu se ascultă, sau se ascultă în mii de variante ale aceleiaşi melodii care mai de care...mai colorate, mai lungite, mai "repărite", mai mixate, mai, mai, mai...

Nu spun că muzica de azi e lipsită de valoare sau talente! Nicidecum!
Nu aş fi un adevărat iubitor de muzică, un adevărat ascultător dacă aş spune aşa ceva, însă am scos grotescul în faţă ca să se înţeleagă cât mai bine mesajul.

Revenind la Daniel, îmi amintesc cu mare plăcere despre cum l-am denumit un Elvis al românilor şi l-am pus mereu la loc de cinste în tonomatul meu sufletesc.

Eu cred că este o voce de mare valoare care va avea întotdeauna cum să ne încânte!
Vocea lui Daniel este vocea care ştie să urce şi să coboare pe portativul sufletesc, care a făcut ca muzica să fie respectată, iubită şi apreciată la adevărata ei valoare, iar omul care a interpretat-o, la fel!
O voce poate să spună multe, iar a lui, cu siguranţă a spus şi va mai spune!

Pe lângă voce, Daniel este un OM remarcabil!

A participat la foarte multe concerte care au fost ţinute în spirit caritabil şi a reprezentat câteva cazuri de copii, cu mare, mare dăruire, generozitate şi caracter!
Daniel Iordăchioaie a plâns pentru "copii lui" şi când a câştigat şi când a pierdut!

Nu urmăresc emisiuni la Tv... m-am săturat de bâlciuri televizate!
Întâmplător însă, am aflat de faptul că "Serviţi vă rog", dincolo de tot bâlciul, este o emisiune unde fiecare concurent reprezintă un caz social grav sau mai puţin grav, dar care merită sprijinit.
Ce nu înţeleg eu la această emisiune este comportamentul absolut copilăresc şi nejustificat al unor concurenţi.

D.p.m.d.v., atâta vreme cât ai mai văzut emisiunea, cât ştii că ai probleme de sănătate, cât eşti la curent cu ceea ce se petrece acolo, cu faptul că va trebui: să faci şmotru, să faci mâncare, să serveşti la masă , să speli, să cureţi la animale, să mulgi, să... şi ŞTII că nu eşti în stare de un astfel de efort sau că nu suporţi anumite aspecte ale muncii în gospodăria ţărănească...pentru ce te mai duci???

Pe lângă faptul că te faci de toată pomina şi râsul, pe lângă faptul că ţi-o dai în petec mai rău ca şi la camera ascunsă, dezamăgeşti persoanele pe care le reprezinţi, familia, persoanele care până la un moment dat aveau o stimă pentru tine, te îndrăgeau ca şi om de scenă, de sport, de muzică, de artă, de...

La emisiunea unde a fost prezent Daniel, cred că Doroftei ar fi trebuit să-i dedice lui centura pentru rezistenţă la stres, rezistenţă fizică şi morală şi în special pentru mult bun simţ şi etică!

Din momentul respectiv, pentru mine, Doroftei a rămas doar un boxer (nici măcar un sportiv) care a câştigat o centură şi a fost campion.

Nu vreau să etichetez de dragul copiilor lui, deşi se pare că pe el nu l-a deranjat să-l vadă copiii în aceea ipostază penibilă şi jenantă, dar vreau doar să spun că pe mine nu mă mai reprezintă ca şi român, nici măcar prin acel trofeu de care atunci, la ora respectivă m-am bucurat!

A fost un sportiv de mare valoare, a rămas un boxer cu rezultate deosebite!

Daniel a câştigat acea emisune, iar la sfârşit a plâns  de bucurie pentru faptul că a reuşit să împlinească măcar puţin, visul unui copil deosebit de talentat, care nu a avut parte de o copilărie uşoară şi nici de multe bucurii!

Pe Daniel l-am revăzut la emisiunea "O dată-n Viaţă" şi m-am bucurat văzând că îl reprezintă pe micuţul Ştefănel Victor Diaconu, despre care ce pot să spun? Că este un om mare, dar atât, atât de mic...
Ştefănel are doar 1 an şi  8 luni, iar viaţa lui se derulează între acasă şi transfuzii de sânge la spital. De ce? Ca să poată trăi!

Ştefănel a fost diagnosticat la vîrsta de 5 lunicu TALASEMIE MAJORĂ sau Anemie Cooley - o formă de anemie fatală, transmisă genetic de la părinţii purtători ai genei talasemice.

Ştefănel are nevoie de 170.000 Eur pentru transplant medular. A strâns în jur de 43.000 Eur.




Puteti dona direct in conturile bancare deschise pentru Stefanut
DIACONU GEORGETA
Cod IBAN:
LEI - RO37BUCU744608622511RO01
EUR - RO91BUCU744608622511EU01
USD - RO51BUCU744608622511US01
deschis la ALPHA BANK - sucursala Camil Ressu-Bucuresti, sector 3.
cod SWIFT: BUCUROBU
NUMERELE DE TELDON LA CARE PUTETI DA UN APEL DIN RETEAUA ROMTELECOM:
0900900423
0900900420


Contact: Vicol Mariana 0744537414,
DiaconuGeorgeta 0740110991
email: vicolmariana@gmail.com


Nu a câştigat, dar cu siguranţă s-a ştiut face auzit, iar eu sper, ca în curând, să aibă fericirea alături de familia încercată a acestui micuţ de a-l vedea pe Ştefănel în drum către operaţia care pentru el înseamnă o a doua şansă în viaţă şi SINGURA pentru VIAŢĂ!!!

Cu siguranţă de Domnul Daniel Iordăchioaie vom mai auzi, dar până atunci, aşa cum i-am mai transmis, pentru mine va rămâne un OM ÎNTREG şi INTEGRU, iar asta mă face să-i ofer toată stima şi dragul meu de ascultător, spectator, mamă şi om!


O viaţă fericită alături de familia Dumneavostră, vă doresc Domnule Daniel Iordăchioaie!



7 comentarii:

Mariana V. spunea...

SUBSCRIU la tot ce ai afirmat despre Daniel. Merită toată stima!. Personal, îi mulţumesc pentru felul uman, cald în care a susţinut cazul lui Ştefănuţ Diaconu la "O dată în viaţă". Din păcate, la bani nu se simte aproape deloc pentru că banii adunaţi din sms-urile si apelurile la numerele afişate în acea emisiune NU AJUNG LA CAZURILE PREZENTATE, iar asta nu e în regulă. Oamenii care dau apel sau sms sunt consideră că ajută cazul respectiv. De fapt, singurii beneficiari sunt organizatorii emisiunii.

dellianas spunea...

Pacat ca oamenii se judeca dupa alte criterii decat cele de valoare si talent. Ma gandesc la faptul ca multi cantareti au intrat in conul de umbra al atentiei noastre, nepunanduli-se la indemana melodii care sa ridice stacheta culturiii si divertismentului Romaniei. La fel gandesc si despre alte categorii de artisti care nu sunt pusi in valoare de mass media.

Multa sanatate oamenilor in suferinta si sa li se aline suferinta cat mai curand!

dellianas spunea...

Scuze pt neatentia cu care am scris.

Anonim spunea...

Super poza cu sotia, copilul si pisicile! Cine e autorul ei? Andrada

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Autorul nu stiu cine este, dar poza a fost preluata din "Gardianul".

Multumesc pe aceasta cale deoarece mi-ati atras atentia asupra faptului ca am uitat sa fac linkul de sub fotografie activ.

Va doresc o seara frumoasa!

Irina spunea...

Ascult de aseara non-stop CD-ul lui Iordachioaie si nu mai pot satura. Il recomand cu mare caldura tuturor celor care au crescut cu muzica lui si mai ales tinerilor. Asa melodii frumoase si asa voce de mult nu am mai ascultat. E cadoul meu de Craciun pt. care ii multumesc din tot sufletul. Sper sa faca un turneu prin tara si sa vina si la Brasov. Stiti cumva adresa lui de mail, sau cum as putea sa ii scriu sa ii multumesc?

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Lansarea albumului Domnului Iordăchioaie, a fost o mare fericire pentru toţi fanii dumnealui!

O voce mare, un suflet deosebit şi o persoană minunată atât ca şi părinte cât şi ca şi soţ - din punctul meu de vedere, este un adevărat exemplu de bun simţ

Irina, pentru a lăsa un gând, poţi să accesezi blogul:

http://danieliordachioaie.wordpress.com

Mulţumesc pentru vizită şi îţi doresc Sărbători minunate!