luni, 20 februarie 2012

Kitalbiredinti sau site-ul care vă aduce un zâmbet strălucitor!

(Sursa: kitalbiredinti)

Nu știu alții cum sunt, dar mie îmi face o deosebită plăcere să zâmbesc mereu. Mai ales când sunt lângă fiica mea sau în fața aparatului de fotografiat!
Totuși, uneori nu reușesc să fac asta. De ce? Pentru că zâmbetul meu alb s-a cam dus cu timpul, oricât aș fi încercat eu să păstrez strălucirea și frumusețea dinților mei. Am încercat atât de multe paste de dinți, dar...efectul era de moment.

Căutând pe net, cum am eu obiceiul, am găsit Aici  răpunsul la problema mea. Am luat legătura cu cei care vând produsul și...m-am lămurit.

"Celebrity Hollywood Whites" nu este altceva decât o formulă specială, care se bazează pe unul din ingredientele folosite și de medicii stomatologi și anume...peroxid! Acesta acționează asupra dinților albindu-i, fără să atace smalțul acestora. Această soluție o veți găsi sub formă de gel și, după ce este aplicată pe dinți timp de 30 de minute zilnic timp de câteva zile, ea acționează cu siguranță la  albirea dintilor.

Soluția acestei formule deosebite este foarte bună nu doar pentru ca voi să vă recăpătați a o strălucire de fildeș a dinților voștri, cât și pentru protejarea dinților împotriva tartrului.

Celebrity Hollywood White se poate achiziționa în trei kituri diferite...pentru 30, 60 și 120 de aplicări!

Kiturile pentru albire dinți, se pot achiziționa de Aici!

În speranța că am venit în întâmpinarea unei probleme cu care ne cconfruntăm mai multe persoane și am reușit să vă aduc un zâmbet sau o informație bună, sper să vă bucurați de această alegere ca și mine și, a doua oară când ne vom întâlni, vom yâmbi cu toții alb și strălucitor, precum aceia pe care îi invidiam înainte!

 (Sursa:Kitalbiredinti)

Niciun comentariu: