vineri, 19 decembrie 2008

Alexandra Udriste la O data'n Viata!


Nici nu ştiu cum să încep. De regulă eram bună la vorbe, dar de la o vreme, cuvintele parcă m-au părăsit - nu mai ştiu vorbi, nu mai ştiu scrie...mă gândesc într-una la copii aceştia, la faptul că viaţa este cum este şi întâmplările dureroase cad asemeni unor trăsnete. În negura asta, oamenii frumoşi şi buni parcă nu îşi mai au locul...eu una parcă nu îi mai văd sau dacă îi văd sunt din ce în ce mai rari - poate de aici şi frumuseţea şi bucuria în momentul în care îi văd, îi aud, îi regăsesc!


Azi, ca şi de obicei, urmăream emisiunea "O dată-n Viaţă".
Urmăresc această emisiune pentru că mi-e dragă "Tudoriţa", iar Floarea mă înnebuneşte de inimă bună..., îmi alungă din gânduri şi tristeţi - uit o vreme de toate şi mă trezesc plângând, râzând...trăind altceva sau altcumva.
Azi însă am urmărit această emisune cu sufletul la gură - poate pentru că am sperat, am sperat ca oamenii să fie auziţi chiar dacă este vorba despre unul aproape invizibil - unul oarecare din atâtea milioane şi...cred că Cineva acolo Sus a făcut o minune! O minune frumoasă!
Astăzi, Dna. Cristina Stamate a reprezentat-o la emisiune pe Alexul meu drag...

Cazul ei a fost lăsat la final. Mă jucam cu Gărgăriţa mea aşteptând cazul acestei Doamne frumoase şi...i-am văzut chipul iubitei mele Alexandra! Dintre toţi...mi s-a lipit de suflet atât, atât de mult! E ca şi o respiraţie! Recunosc că am plâns când am văzut-o! De emoţie! Nu m-am aşteptat, dar se pare că Moşul mi-a făcut un cadou frumos!

Vă mulţumesc din suflet DOAMNĂ!

Mă bucur să ştiu că acest copil şi familia lui poate acum să spere şi mai mult la şansa de a avea parte de un tratament adecvat, poate să spere la sănătate, la o copilărie obişnuită şi fără griji şi durere sau de ce nu, pentru că defapt aşa se pune problema...acum se pot gândi la şansa la...VIAŢĂ...la viaţa ei!

La Mulţi Ani TVR, La Mulţi Ani Tudoriţo, La Mulţi Ani dragi invitaţi şi Dragă Doamnă Stamate!

Dumnezeu să vă dea sănătate şi multe bucurii tuturor!
Am să revin, dar acum încă sunt tare emoţionată - am plâns de bucurie, de emoţie...şi...am să revin cu siguranţă!


Niciun comentariu: