joi, 7 mai 2009

În felul meu, vă spun...MULŢUMESC !


"Mi-am regretat adesea discursurile, dar niciodată tăcerile - Publius Syrus"

...Mulţumesc, pentru că în felul tăcut sau interactiv mi-aţi fost aproape şi mi-aţi zâmbit - "Ceea ce nu vedem ne vede. Ceea ce nu simţim ne simte. Ceea ce nu ne lipseşte ne aparţine - Octavian Paler"

...Mulţumesc, pentru că deschizând blogul am simţit că scriu mereu pentru cineva şi nu doar pentru mine - " departe la capătul nopţii aud cum fântâna se umple de soare - Ion Chichere"

...Mulţumesc , pentru că m-aţi ţinut de mână şi aţi mers alături de mine, pentru că aţi zburat împreună cu mine sau doar mi-aţi stat alături ca o răsuflare frumoasă! Mâna de pe umăr e mereu binecuvântarea unui prieten! - "Rolul scrisului nu este acela de a scrie tot ceea ce putem spune ci, de a scrie ceea ce nu putem spune, iar un prieten ştie întotdeauna să citească printre rânduri - anonim"



"Dacă ar trebui să scriu o carte de morală, primele 99 de pagini le-aş lăsa goale şi pe a o suta aş scrie: există o singură datorie, aceea de a iubi - Albert Camus"

Vă las în compania melodiei, care pentru prima oară vă va vorbi în locul meu...
Poate pentru prima dată, în adevăratul sensl ...cuvintele chiar mi-au murit!

LA O BUNĂ REVEDERE PRIETENI DRAGI!

Niciun comentariu: