luni, 17 august 2009

Alexandra Udrişte sau... - Oare cât de mult pot să ne doară îngerii???????

Scrisoare către Alexandra....

Rog cu lacrimi un înger să-i ducă scrisoarea...

Te rog să mă ierţi draga mea Alexandra pentru că am amânat întâlnirea cu tine. Nu am crezut că va dura o veşnicie pământească..., nu am crezut...
Te rog să mă ierţi pentru că am amânat să-ţi aud vocea. Îmi va rămâne în suflet doar bucuria că te-am auzit măcar prin intermediul televizorului. Nu am crezut ...
Te rog să mă ierţi pentru că braţele mele au rămas mai sărace şi nu vor ştii prea curând cum e să ţină în strânsoarea lor un înger frumos!

Nu am să te uit niciodată copil cu ochi minune şi zâmbet larg...
Străluceşte în nopţile reci Alexandra ca să vadă omenirea unde să pună pasul sufletului şi să aibă de ce să se agaţe!

DUMNEZEU SĂ AIBĂ MEREU GRIJĂ DE SUFLETUL TĂU FRUMOS MICUŢĂ ALEXANDRA!!!


6 mai 2005 - 14 august 2009

Oare cât de mult pot să ne doară îngerii???????
Cât de greu îi simţim când ne respiră în suflet?
Cum ne sfâşie o aripă când încă e atât de crudă?
Şi cum plâng îngerii noştri DOAMNE în noi fără să ne rupă
în mii şi milioane de bucăţi???
DOAMNE!
DOAMNE!!
DOAMNE!???
Oare cât de mult pot să ne doară îngerii???????
Mi-am ghemuit genunchii până în suflet
şi tot mă rupe aerul când îl respir...


Doamne,
mă iartă pentru că deşi ştiu că ai spus "Lăsaţi copiii să vină la mine!" şi ştiu că TU îi iubeşti şi îi cunoşti mai bine decât oricine, uneori nu pot să nu mă întreb DE CE?

Doamne...nu pot să nu fiu răzvrătită oarecum când simt asta...sunt mamă, iar mamelor le este mereu teamă şi simt mereu răzvrătire când un copil moare.

Doamne, noi oamenii mari avem nevoie de copii!!!
AVEM NEVOIE DE COPII!

Oamenii pe măsură ce cresc oameni mari uită să se bucure, să râdă, să stea pe loc, să creadă în minuni, să...FIE BUNI!

Copiii însă sunt cei care ni le amintesc pe toate!
Copiii sunt aceia care scot din noi tot ce e mai frumos!
Copiii sunt aceia care NE FAC MAI BUNI!!!

Pentru ce ne iei copiii Doamne???!

Copiii sunt aceia care mişcă munţii, sfarmă pietrele şi fac lumea să fie un loc sfânt!




Niciun comentariu: