joi, 22 octombrie 2009

Răspuns la: "cum calmam mancarimea de piele la copii de 2 ani."

Nu ştiu despre ce fel de mâncărime este vorba. Presupun că ar fi o urticarie, o alergie uşoară sau o boală a copilăriei: varicelă, etc

În caz de varicelă sau altfel de boală este bine să vă adresaţi medicului pediatru. Pentru varicelă se poate administra CALMINE - o loţiune mentolată care foarte mult.

În cazul fetiţei mele, care suferă de urticarie acută şi alergie, am încercat la început cu MIXTURĂ MENTOLATĂ., dar pentru că mâncărimile erau foarte mari, mi s-a recomndat CALMINE - tot un fel de mixtură, dar mult mai eficientă.

E foarte bună şi calmează mâncărimea aproape instantaneu!

În cazul alergiilor trebuie să aveţi întotdeauna un sirop antialergic în casă: Aerius, Zyrtec.

Aceste două siropuri, nu produc somnolenţă şi controlează reacţia alergică şi simptomele acesteia.
Eu doar pe acestea le recomand, deoarece sunt cele mai uşoare şi nu au efecte secundare care să te sperie de-a binelea când le citeşti prospectul!

Copiii mici, fac destul de des alergii, dar asta nu trebuie să vă sperie şi, nu trebuie să vă panicaţi (cum de exemplu m-am panicat eu care am fost indusă în eroare şi nu am avut la cine să apelez...). Alergia şi urticaria la copii este ceva obişnuit, mai ales, pentru că se pare că alergia a devenit o boală a secolului.
Unii dintre ei, fac însă alergii la diverşi factori externi, iar majoritatea medicilor recomnadă un alergolog, fapt care din păcate, nu ajută prea mult, prin simplul fapt că la copiii sub trei ani, nu pot fi concrete testele alergice!

Testul de alergeni este bine să fie făcut (pentru a fi cât mai corect) după vârsta de trei ani!

Unii copii, deşi fac testele şi le sunt depistaţi factorii provocatori de alergii, continuă totuşi să facă aceste alergii până în perioada de pubertate, chiar dacă au făcut un tratament antialergic!


Alte sfaturi...

Eventual, pentru liniştea Dvs. este bine să faceţi un test de sânge pentru a exclude o boală mult mai gravă, iar dacă rezultatele sunt bune şi se confirmă alergia, încercaţi să căutaţi pe lângă tratamentele alopate, tratamente naturiste: ceaiuri, uleiuri de baie şi după baie, săruri, creme, deoarece pielea celor alergici devine uscată şi trebuie ajutată să îşi revină.

Seara înainte de culcare faceţi-i o băiţă cu plante calmante şi spălaţi-i bine bubiţele înainte de a-l da cu (virgulă) CALMINE, deoarece ajută mult şi trec mai repede.

Cu fetiţa mea am fost la mai mulţi medici şi doar o singură Doamnă, Medic Dermatolog din Oradea, mi-a găsit soluţia pe care vi-am expus-o mai sus, dar mi-a şi tăiat elanul spunându-mi să mă aştept să facă astfel de erupţii pe piele din primăvară, până în toamnă...
Chiar şi aşa, măcar acum ştiu cu ce mă confrunt şi ştiu cum să-mi ajut fetiţa să treacă peste această problemă.
Până la dânsa mi-am chinuit fetiţa de nici doi ani cu diete şi m-am speriat mai mult decât era cazul!

Acum, fetiţa mea ia ziua 2,5 ml Aerius, iar seara 5 picături de Zyrtec timp de 10-20 zile, dar am remarcat că nu mai face la fel de des bubiţe. Înainte le făcea aproape la două săptămâni. Acum, de o lună nu mai are nimic!

De reţinut că şi viermişorii intestinali dau reacţii alergice foarte urâte!
Dacă suspectaţi cumva aşa ceva, (are somn agitat, sare de funduleţ în sus, se scarpină des la nas sau la funduleţ, etc), există în farmacii VERMOX (exclus ZENTEL!!!). Îi daţi în fiecare dimineaţă pe stomacul gol câte o tabletă timp de 3 zile, iar restul familiei adulţii, luaţi câte două tablete.
Este un medicament uşor şi dintre toate medicamentele este cel mai eficace.

Vă doresc multă sănătate şi cât mai puţină "scărpineală"...

Niciun comentariu: