duminică, 20 decembrie 2009

Colindul lui CASIAN !



În urmă cu o săptămâmă am primit un apel din partea unei mame sfâşiate de durere şi disperare.

Puiuţul ei, de doar trei săptămâni, suferea de o malformaţie despre care medicii au dat cel mai crunt verdict: "malformaţie incompatibilă cu viaţa"...

Pentru cei doi părinţi tineri, care şi-au pus atât de multe speranţe în fericrea şi sănătatea copilului lor pentru care îşi doreau tot binele din lume, îşi doreau să îl vadă crescând, să îl vadă jucându-se, râzând, alergând, făcând primii paşi...această veste a venit asemeni unui trăsnet, asemeni unei anghine care le-a cuprins sufletele de teamă, de disperare, de durere.

Au făcut tot ce s-a putut pentru acest micuţ îngeraş, iar mai presus de toate au fost lângă el până în ultima clipă. I-au vorbit, l-au alintat şi alinat...

Casian s-a stins pe data de 15 decembrie în braţele mamei sale, sub privirile părinţilor săi care l-au iubit înainte de a se naşte, l-au iubit în puţinele zile în care le-a fost alături...

"...poate asta a fost voia lui Dumnezeu si a lui Casian, unde sa-i fie mai bine decat acolo la mine in brate in acele momente? numai ca eu nu mi-am dat seama de asta decat dupa ce s-a stins..."
 
şi îl vor iubi mereu ca şi pe raza lor de soare...

"Casian ne-a umplut inimile de bucurie cat pentru un an de zile, ...Casian va ramane in sufletele noastre cate zile vom avea si nimic nu-l va putea inlocui."

 Am sperat mereu ca acest îngeraş să reziste, iar părinţii lui să poată consulta şi alţi medici şi alte opinii, dar...printr-o mare nefericire, la doar o săptămână...mama lui m-a anunţat că Cerul a mai primit un îngeraş, iar Pământul a mai sărăcit cu un suflet!

Nu ştiu ce să spun în astfel de momente...aşa cum nu ştiu ce ar putea fi de spus, dar cred că pot să mulţumesc acestor oameni deosebiţi pentru faptul că au simţit să împartă cu mine atât clipele lor de speranţe cât şi aceasta de mare suferinţă...

Sunt convinsă că de acolo de unde este, Casian se bucură prin toţi fulgii care cad atât de frumos peste voi şi se aşterne peste sufletele voastre de părinţi iubitori precum cea mai frumoasă minune ce vă va rămâne mereu aprinsă precum Lumina Magică de Crăciun ce naşte în noi ca şi oameni poveşti !

Casian a fost şi va fi mereu o poveste cu ochi mari şi frumoşi...o poveste fără de sfârşit!

Dumnezeu să vă dea putere, iar pe Casian să-l ia pe genunchii LUI, să-l iubească şi să-l înveţe să zboare frumos şi liniştit!

În mare post aripi mi-am pus
Şi sus la Cer m-am ridicat
Şi grea durere am lăsat
Când eu aşa micuţ m-am dus

Dar azi cu fulgii m-am întors
Să vă colind obrajii plânşi
Şi să vă cânt cu lerui ler
Şi cu Domn Sfânt

Pe sânul tău mamă m-aşez
Şi ochii dragi eu ţi-i privesc
Zâmbeşte-mi mamă căci mereu
Eu am să fiu la sânul tău
Iar astăzi mamă îţi colind
Cu lerui ler şi cu Domn sfânt
În clipă grea măicuţa mea, tăticul meu
Eu azi vă cânt de-aici din Cer
Of Lerui Ler...Off Doamne Sfânt!

Şi an de an în mare post
Eu am să vin să vă colind
Obrajii să mi-i sărutaţi
Şi braţele să vi le simt
Şi-am să colind cu lerui ler
Şi cu Domn Sfânt

3 comentarii:

Insemnarile unei femei spunea...

Imi pare tare rau pentru parintii de ingeri ... ma numar si eu printre ei si stiu cat de mare e durerea. Va doresc fiecaruia multa putere si ingerasii vostri sa va vegheze mereu.

adumitracesei mirabela spunea...

multumesc pentru incurajare si sper ca toti cai care trec prin asa ceva sa aiba puterea sa o ia de la inceput. eu sunt acum din nou insarcinata in 22 de saptamani si cu ajutorul lui Dumnezeu voi avea un baietel sanatos de data asta. Ma rog pentru toate mamicile din lume sa aiba bebei sanatosi si frumosi

adumitracesei mirabela spunea...

Pentru cei care nu stiu casian a fost puisorul meu pe care nu il voi uita niciodata si vreu sa ii mai multumesc inca o data sandrinei pentru frumosul colind compus in memoria fiului meu iubit