miercuri, 4 august 2010

Daniela Mihalcea

 Daniela Mihalcea este o tânără de 27 de ani din Focşani, Vrancea. Ea ar fi trebuit să se poată bucura ca orice mamă de copila ei de doar 5 luni, dar din păcate, viaţa i-a dat o lovitură foarte, foarte grea...leucemie mieloblastică acută, cu 33% celule canceroase.

Şi, ca şi când acest diagnostic nu ar fi fost îndeajuns, acesta i-a fost datla două zile după naşterea fiicei sale...

Daniela Mihalcea este asistent de farmacie. A muncit şi a luptat pentru fiecare realizare din viaţa ei, deoarece provine dintr-o familie modestă. A ştiut mereu că trebuie să înveţe, să aibă o meserie frumoasă şi că va trebui să îţi croiască drum prin viaţă bazându-se în special pe inteligenţa şi puterea sa de muncă.

" Daniela a fost diagnosticată cu leucemie mieloblastică acută, cu 33% celule canceroase, la doar două zile după naştere fiind nevoită să se interneze la Spitalul Universitar din Bucureşti, secţia Hematologie, unde a început tratamentul cu citostatice.

" Datorită medicilor minunaţi de la spitalul Universitar am reuşit să stau cu fetiţa mea trei zile în spital, deoarece eu născusem la Polizu, după care au externat-o, iar eu am ramas pe secţia de Hematologie pentru a începe tratamentul. De atunci am început să o văd cu porţia stând mai mult la spital,dar cu speranţa că mă voi face bine şi voi fi lângă ea pentru totdeauna", mărturiseşte tânăra focşăneancă.

Are nevoie de 130.000 euro

Şansa la viaţă a Danielei Mihalcea este alotransplantul de măduvă care costă nu mai puţin de 130.000 de euro şi poate fi făcut doar în cadrul unei clinici din străinătate. Acum, tănăra mămică se află la spital, urmând să înceapă un nou tratament cu citostatice.

Toţi cei care vor să o ajute pe Daniela să se însănătoşească pentru a putea fi alăuri de îngerul care îi dă putere să lupte, Bianca Maria, o pot face donând bani în contul deschis la Sucursala BRD, pe numele Daniela Mihalcea, RO84BRDE400SV01292294000.

De asesemenea, îi puteţi scrie pe adresa de e-mail dana_mary83@yahoo.com." (Sursa: Adevărul)

Pentru cei dintre Dumneavoastră care puteţi, vă rog să încercaţi să ajutaţi...pentru ca Bianca să aibă şansa de a o cunoaşte pe mama ei şi de a se bucura de aceasta..., pentru ca Daniela să se poată bucura de fiica sa şi de viaţă!


3 comentarii:

Prajituri spunea...

sper sa se gaseasca lume suficienta pentru a o ajuta...

Laptisor de matca spunea...

celor care nu merita de obicei li se intampla numai nenorociri, imi pare rau pentru ea...

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro