miercuri, 24 noiembrie 2010

Dragii mei...

În primul rând doresc să îmi cer scuze faţă de toţi cei cărora nu am putut să vă răspund. Cum am spus, eu nu am nimic în comun cu medicina decât problemele voastre pe care încerc să le rezolv sau să le mediatizez şi dorinţa mea de a ştii cât mai multe, de a mă informa vis-a-vis de anumite afecţiuni. De aceea, toate răspunsurile pentru voi îmi sunt mijlocite de anumite cadre medicale. Din păcate, în ultima vreme tot mai puţini se implică.

Deoarece mulţi dintre voi m-aţi contactat pentru a vă da un cont unde să puteţi susţine munca mea şi copii, iar eu am fost nevoită să vă refuz, vreau să vă spun şi de ce am făcut-o. Vă spun şi aici pentru a nu fi înţeleasă greşit...

Nu primesc bani deoarece nu vreau nici o clipă să se înţeleagă altceva sau că îi folosesc în scop propriu. Nu vreau să distrug concepţii sau ideea despre caritate. Vreau să ştiţi că acest lucru se poate face din suflet pentru suflet fără să aşteptăm altceva decât să putem ajuta sincer şi necondiţionat. Nu vreau decât să pot ajuta, să fiu utilă, să văd copiii şi oamenii fericiţi...atât!

Din acest motiv şi din multe altele, am decis să fac ceva concret pentru voi şi pentru copiii care suferă şi întâmpină probleme de mediatizare sau financiare.

Astfel, am decis să iau în calcul o Asociaţie sau orice altă formă juridică prin care banii să poată fi strânşi mult mai eficient şi să ajungă mult mai repede şi mai mulţi către cei care au nevoie.

Aici, DA! 
Aici, accept ca oricare dintre voi care doriţi să sprijiniţi şi să ajutaţi acest proiect să îmi fiţi alături sub ce formă vă doriţi Dumneavoastră.

Pentru cei interesaţi, vă rog să mă contactaţi prin intermediul formularului sau pe mail la: lady_allia@yahoo.com

Niciun comentariu: