luni, 29 noiembrie 2010

Georgiana, fetiţa diafană a plecat...

 

Toată lumea spera! Am sperat şi eu. Scriu acest articol pentru că sunt persoane care m-au întrebat de Georgiana. Nu am putut să le răspund. Eu încă o mai văd cum ...


cum îşi ţinea mânuţele lângă ea şi privea undeva departe... într-o lume frumoasă unde ea merita şansa să existe.
Eu încă o mai văd...şi pe ea şi pe ceilalţi îngeri frumoşi şi ştiţi...nu pot să mă trezesc, nu pot să înţeleg...
De asta îmi doresc acea asociaţie...să îi pot ajuta eficient. Printr-o fundaţie banii se strâng mai repede şi mult mai bine. Trebuia să mă gândesc mai repede. Uneori îmi spun că poate atunci...

"Georgiana a plecat la Doamne Doamne in seara zilei de 29 iulie 2010. Minunita s-a stins. In urma ei au ramas amintiri frumoase, amintiri pe care le-a sadit in sufletele parintilor si bunicilor, in sufletele tuturor celor care au cunoscut-o. Au fost sapte anisori grei, nemarturisit de grei, petrecuti in treacatul prin aceasta lume, timp in care parintii au facut tot ce le-a stat in putere sa fie fericita. Şi chiar au reusit!
Am avut sansa sa o intalnesc pe Georgiana alaturi de parintii sai, Victorita si Cristian, anul trecut. Am intalnit o fetita fericita, voioasa şi luminata de o bucurie ingereasca. Zilele acestea, am revazut-o pentru ultima data: un chip frumos de ceara peste care s-a asternut linistea, imbracata in rochita alba pana la picioruse. Era ireal de frumoasa, era de o pace serafimica. Mama i-a indeplinit dorinta pe care cu cativa ani in urma micuta i-o adresase lui Mos Craciun: rochita alba.
Georgiana a avut sansa sa faca parte dintr-o familie frumoasa, puternica, asa cum rar mai intalnesti, si care stie sa ramana unita indiferent de incercarile pe care Dumnezeu le-a randuit. O familie care va reusi sa treaca si peste momentul cumplit al despartirii de Georgiana.
Este o poveste de viata care va dainui peste ani in sufletele tuturor celor care au cunoscut-o. Ne vom aminti de fetita voioasa care a stiut sa lupte pentru fiecare clipa petrecuta alaturi de cei dragi; ne vom aminti de Georgi ca de un inger care a stat printre noi, cu noi şi pentru noi, ca sa ne invete o lectie. O lectie mare, insuportabil de dureroasa dar atat de adevarata: suferinta nemeritata indurata impreuna ne poate mantui pe toti, in suprema unire cu Hristos. Aceasta este, de fapt, fericirea ultima.
Dumnezeu sa va intareasca pe voi, parintii, sa treceti peste aceasta incercare, uniti pe veci cu Hristos şi cu Georgi, in speranta vie, promisa şi adevarata a Invierii. Ne vom intalni cu Georgi in Invierea lui Hristos. Georgi are acum o alta şi inalta chemare, a carei taina o vom intelege total, cand ni se vor descoperi toate tainele lumii. Iar tu, pururi a noastra Georgi, suflet pur, ostoit şi dalb – roaga-te pentru noi!
Cine poate uita atingerea diafana şi nepamantesc de pura a unei aripi de inger??..."
(Sursa: Georgiana)

Ai să-mi lipseşti cu siguranţă micuţo... Pentru mine ai fost ireal de puternică, ireal de frumoasă. Chiar dacă am tăcut, te-am iubit din tot sufletul. Defapt vă iubesc pe toţi împreună şi pe fiecare în parte...
Nu am să te uit niciodată Georgi!

candel Pictures, Images and Photos

5 comentarii:

Stănica Bostănaru spunea...

sunt atatia copii cu atatea nevoie... care nu cer decat dreptul la viata :(:( si sunt si mai multi oameni care nu acorda nici cea mai mica atentie nevoilor celor mici, cu toate ca ar putea face ceva pentru ei. se duc suflete nevinovate...

sunshine spunea...

D-zeu sa-i odihneasca sufletul pur de inger la dreapta SA, suflet ce s-a nascut intr-o lume cruda si avara care refuza sa vada suferintele...D-zeu sa aline sufletele parintilor si sa-i ajute sa treaca peste cea mai grea incercare a vietii si, mai ales, sa inteleaga DE CE?

Insemnarile unei femei spunea...

Dormi in pace inger bland! Multa putere si alinare parintilor. Nu uitati ca ea va ramane mereu cu voi, in sufletul vostru.

Anonim spunea...

Ne pare atat de rau... atat de rau! Din vara de cand Giorgi a plecat, in fiecare zi verific blogul ei, poate poate a fost o gresala. Poate nu am vazut eu bine. Ne gandim si la parinti... Doamne, Doamne..Ne pare atat de rau.
In iunie, nu stiu exact data, am fost la Dr. Ritivoiu,la Fundeni pe care am asteptat-o vre-o ora in spital. A fost retinuta cu un caz grav. Am vazut cum un copilas a fost dus de urgenta, nu stiu unde. Dupa vre-o luna am aflat ca era Giorgi care se simtea f. rau. Imi pare atat de rau ca nu am stiut si ca nu am incercat sa-i dau putere de la mine. Poate as fi reusit.
NU O VOM UITA! SOMN USOR INGERAS!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

@Dreamer, aceşti copii sunt mai mult decât îşi poate închipui cineva. Nu se plâng, nu cer...te privesc zâmbind şi se bucură de orice sentiment sau cadou mărunt. Tac şi luptă! Luptă mai mult decât poate cineva să îşi închipuie că poate lupta un trup atât de firav...
Dar, da...societatea îi condamnă prin ignoranţă!

@Lili...nu cred că un părinte poate înţelege vreodată de ce, chiar dacă poate accepta că i-a fost luat copilul de lângă el.

@Gabi, va rămâne pentru că este deja, dar golul este din ce în ce mai mare cu fiecare copil. După cum vezi, eu aici, am mulţi copii...îi iubesc, chiar îi iubesc. Mulţumesc!

@Anonim, aş vrea şi eu să fie o greşeală, iar ea să apară de undeva din spatele seninului şi să alerge, să zâmbească. Nu va fi aşa. Acum ea însăşi este seninul. Am să mă bucur doar să o văd uneori jucându-se în spatele stelelor sau a norilor, iar când va fi timpul meu voi fi binecuvântată să o pot strânge în braţe.